Merhaba hanımlar. Bebeğim 13 aylik ve şuan 12 disimiz var. Disleri cok hızlı çıktı ve aşırı salyası var. Bir boyunluk taksam 5 dakikada islak olur. Yenisini takarım o derece. 1 yaşına 1 hafta kala yüzünde kirmizi sivilcemsi şeyler çıktı. Doltora gittik alerji olabilir dedi ama. Birçok şeyi kestiğimiz halde hala devam ediyor. Salyadan şüphelendik artık. Var mi bu durumu yaşayan?