tardis Benim bebrgimin biri de çok secici , Hipp denedim bir surw sonra kustu ve reddetti ,Sma denedim kabız olduk ,Aptamil Conformil yoğun olduğu için zor içtik yorulduk derken Bebelac Gold kullandım iki ay kadar son zamanlarda kabızlık yaomaya başladı şimdi bir aydır Humana veriyorum kilo alımı zaten en baştan beri iyisi ayda 1000-1400 aralığında alıyordu Humana da da aynı şekilde kilo alımı iyi gidiyor bence sizde deneyip bulacaksiniz küçük kutularından alın ilk etapta deneyin hangisini severse sonra da zaten zamanı gelince ek gıda ile desteklersiniz