Esra_esra Kızlar neden uyanmıyor olabilir 2 buçuk aylık 10 da emzirdim 1 de tekrar emziricektim naptıysam kalkmıyor memeyi ağzına veriyor uyanmıyor almıyor başına gelenler var mı en son 10 da kalktı gece de uyudu
Ogulanasi Esra_esra maşallah maşallah 😁 benim bebeğim de ilk haftalarda böyleydi zorla uyandırmaya çalışıyordum uyanmıyordu. Genelde altını değiştiriyordum o zaman uyanıyordu deneyin bakalım 😌 şimdi de keşke öyle olsa diyorum da nerdeee. Bence hiç kafaya takmayın uyusun büyüsün yavrucak 🥰
Eminos Esra_esra banyo yaptiysa filan banyo uykusu uyuyordur birakin uyusun sizde stres yapmayin bebegim yenidogdugu andan itibaren hic uyanip veya uyandirip emzirmedim sarilik da olmadi bi sikintida yasamadik ben bebek uyandirmayi hic sevmem
melis_duru Esra_esra ben de zor uyandırıyordum, ayaklarının altına parmağınızla pıt pıt dokunmayı deneyin, gıdıklanıp uyanıyordu benim kızım
Esra_esra Ogulanasi altını açmaya denedim 1 den beri deniyorum her yolu ama uyanmıyor kıpırtı bile yok sadece nefes alıyor yaptıklarımdan rahatsız bile olmuyor
DogaLina Esra_esra canim acliktan sekeri duser. korkutmak istemiyoeum seni ama. komple soy uyandir mutlaka ve doyur.
Esra_esra DogaLina herşeyi denedim canım kalkmıyor herşeyi denedim soydum yüzünü yıkadım ayaklarını gıdıkladım 🥴🥴
cileklimilk Esra_esra canım gıdısıyla oyna , ayak topuğuna hafif sert şekilde bilye vurur gibi vur , birde hafif soğuk şekilde yüzünü ellerinle sil uyandır mutlaka 2 saatte bir beslenmesi gerek bebişin 🤗
Esra_esra cileklimilk canım hepsini denedim son çare buraya yazdım dediklerinin hepsini yaptım evet normalde 3 saate bir emziriyorum ama uyanmadı hatta emzirmek için uyandırıyordum
Ogulanasi Esra_esra çok uykusu vardır annesi belki. Daha önce de yaptı mı hiç böyle ilk kez mi oluyor? Uzun süre uyanık kalmış mıydı öncesinde
Yaseminahmet Esra_esra Canım benim kızım gece 6 saat uyuduğu oluyor ama gündüz çok uyumuyor gaz sancısından. Uykuya düşmüş olabilir acıkınca uyanır .Ama yinede doktoruna danış.
duygu2902 Esra_esra bizde de aynı durum olmuştu kan şekeri düşükmüş aç kalmış o yüzden doktora götür bence tahlil yapıp bakıyorlar