Alp-kagan20 ayyy o diyenleri lütfen dikkate almayın hatta küçümser gözle bakın cahillik başka bişi değil sen daha lohusasin canım kilona göbeğine takılma boşver onların hepsi gidecek emin ol biraz toplan, bebeginle uyumu yakala, bebeğini gözlemle , sen şu dönem sadece kendin ve bebeginle ilgilenmelisin.leslie ve diğer egzersizler için doktorunla görüş spor yapicam derken kendine zarar verme bebeğinin sana çok ama çok ihtiyacı var🐣zaten kilonun çoğu kendiliğinden gider, yaza kadar fit olursun Leslie ile ben ilk dogumumda 2O kilo vermiştim ama bebem 6 aylikken başladım çörek otu yağı,yoğurt kürü bunlar çok iyi gelmişti cnm dediğim gibi kimseyi duyma o gobis bebeğinin sana armağanı ☺️☺️☺️