Minikheyecan Bence hiç üzülmeyin..Benim oğlum 2 ay 6 günlük 60 cm 6300 ama ben kilolu buluyorum..Hatta obez olucak filan diye üzülüyorum..Kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmediği gibi zayıf olan bebek de sağlıksız demek değildir..Benim oğlum mama ağırlıklı besleniyor beni çok az emiyor..Ama eğer sadece anne sütü alıyorsa ve kilosu biraz düşükse bu gayet normal bence..