Busranisa tamamen beklentnize bağlı ben de yorumları okuyup aldım ama beklentim çok yüksekti çok büyük hayal kırıklığı yaşamıştım alışana kadar zorlandım istiyordum ki elimizle süpürmüş gibi olsun ama 1 aydan sonra alışınca gerçekten çok çok büyük bir iyilik yapmışın kendime sabah mutfağa giriyorum kapıyı kapatıyorum o süpürürken ben kahvaltı hazırlıyorum sonra kahvaltı yaparken içerileri süpürtyorum haftada bir normal süpürge açıyorum ertesi gün evden çıkan toza inanamıyorum halınız girintili çıkıntılı ise zor çıkan şeyleri alamaya da biliyor sonuçta ama tozları kırıntıları affetmiyor temizliyor birde ben her oda da uzun kalsın diye kapıyı kapatıp öyle süpürtüyorum öyle daha güzel süpürüyorben eufy g10 aldım 2400tl trendyoldan haritalandırması yok falan ama memnunum, ama acele etmeyip xioami pro alsaydım keşke demiyoda değilim