Merhaba sevgili anneler 🤗 kızım ada 7.ay 15 günlük..1,5 ay önce ek gıdaya başladık ve yememiz gayet yolundaydı günde 2 öğün sebze ve meyve şeklinde 1 hafta önce ilk dişimiz patladı ve kabus başladı 1 haftadır ağzını açmıyo kaşık görünce ağzını tamamen kitliyo sadece emiyo gece uykusu saat başı meme olarak bölünüyo ama benim en çok canımı sıkan yememesi..sanki bi daha hiç yemicekmiş gibi geliyo şekilden şekile giriyorum 1 haftadır yesin diye püre pütürlü çorba yoğurt meyve herşeyi denedim açmıyo ağzını geçici bir durumdur değil mi yaşanan anneler biraz beni rahatlatırsa çok memnun olucam şimdiden teşekkür ederim.