HandeNil canım süt alerjimiz var tam 8 aylığız bizde. Yumurta sarısı pekmez ekmek içi, salatalık, zeytin ve ıhlamur veriyorum ama dönüşümlü olarak kayısı suyu nane limon ve elma suyuda veriyorum ben.
Öğlenleri sebze çorbası veriyorum
fasulye, bezelye, bak kabağı kapya biber, ıspanak, brokoli bunları genelde veriyorum ama özellikle ıspanak bezele ve fasulye yemeğine soğan sarımsak atıyorum. Ispanak yemeğine haricen bulgur yada pirinç de koyuyorum. Bazen kendi yaptığımız tarhanadan veriyorum
Ezogelin çorbası da yapıyorum yazın bebek salçası yapmıştık onu kullanıyorum birazcık içine. Baharat olarak nane ve tarçını kullanıyorum sadece.
Yoğurt maalesef yiyemiyoruz şuan. Meyve veriyorum akşamları genelde püre yapıyorum yada eline direkt veriyorum. Cennet hurmasına bayılıyor. Hurmayı elma armut pirinç unuyla birazda pekmezle muhallebi yapıyorum bazen direkt tek tek rendeleyip veriyorum. Onun haricinde gün içinde hep elinde bişeyler oluyor salata havuç pırasa pankek vs.