3 aylık bebeğimin gaz sorunu var. Sab simplex relactaz nurse Harvey aguline vs tüm gaz damlalarını denedim . Biogaia da kullandım gaz sorunu geçmedi. Kimyonlu sular rezene çayı falan bir sürü şey denedim. Bebeğim hala gazlı. En son gittiğim doktor alerjisi olabilir dedi ve nutrıcıa neocate mama verdi denemem için. Hala gazı var ama daha iyi gibi. Bildiğim kadarıyla alerjik bebeklerde kilo alma sorunu oluyor benimkinde öyle bir şey yok hatta kilosu fazla. Kafam karıştı alerjik bir bebek mi anlayamadım ?