Selamünaleyküm güzel anneler. İnanın ben artık mama saati gelmesin istiyorum. Kızım zaten emmedi 1-2 ay ancak emdi o da zaten meme+mama gidiyorduk. Velhasıl tamamen bıraktı mama kullanıyoruz. Şimdi de ek gıdaya başladık. Ama benim kızım nedense acıkmıyor. Galiba ben bu kızı tok doğurdum 🤦🏻♀️akşam 10 da felan yiyorsa gece mama veriyorum asla yemiyor hem de öğlen 12lere kadar. Ben artık ne yapacağımı şaşırdım. Çok üzülüyorum ağlıyorum, sinirlerim bozuldu artık. Sebze meyve tadımlarını felan geçtik biz. Çorbalar yapıyorum şimdi. Bugün de sebze çorbası yaptım bakalım yiyecek mi merakla bekliyorum. Dün gece 1 de en son yedi sabah 7 de mama yaptım yemedi.. Öğlen 12 de zorla içirdim. Baktım ıngılamaya başladı hiç hareket etmiyor normalde hemen yüzüstü dönerdi anladım ki kusucak. Kucağıma almamla kusması bir oldu zaten. Bana akıl verin ben artık ne yapacağımı bilmiyorum. 6 ay 5 günlük kızım. 7 kilo 65 cm boyunda. Kilo alsın istiyorum çünkü kalbinde delik var ve bu da kilo alımıyla gelişimiyle alakalı kilo aldıkça kapanır denildi..bana örnek sevilen sağlıklı tariflerinizden verinn lütfenn.. Kusura bakmayın uzun oldu✋🏻