Alyammmm benim kızımda 37cm ile dogdu. 3.ayda 40cm di. 4. Ay kontrolunde 40.8 ölçtü doktor gayet normal dedi. Genetik olabilir canım sıkma kendini.
Bıngıldak erken kapanabilir bas kemikleri acıksa sorun olmuyormuş. Benim kızımın dedesininde kafası kücük mesela ona cekmis baba tarafına yani. Allahın izniyle hicbisey olmaz korkma.
Ayrıca standart bıngıldak ölcüsü 2*2 oluyor. Kendi doktoru öyle demisti.
Baska bi doktorda 3 dedi Benim kızıma. Dvitaminini 4 damlaya cıkardık Hepsi baska bisey soyluyo napalım bol bol dua edecez artık Allah esirgesin hepsini🙏