Hirasibel tardis ewet şükür 9 aylık olcaz nasipse severek içiyor maşallah.. Diğer mamalara göre biraz pahalı ama iyi içim rahat en azından
Miraveben tardis bizde kilo sınırda olduğu için 2 aylıkken mamaya başladık günde 2 defa veriyorum bebelac gold nutriconfort ve bebelac gold iyi geliyor 3. Ayında hemen toparlandı zaten doktor direk bebelac gold önerdi tadı kokusuda iyi diğer zamanlarda anne sütü alıyor
Basulpete tardis Yani kokusunda kötü bir şey yok, tadı hipp ten çok daha iyi bence, bir kutu hipp almıştık beboş hep kustu ve tadı iğrençti. Holle yi seviyor Kötü olsa içmezdi sanırım 🧐
Hdus Doğduğundan beri hipp organic combiotic kullanıyoruz. Bi ara bebelac gold denedim ama hipp daha iyi
berenyigit06 Bebelac gold un tadı güzel ben onu kullanıyorum aptamilde tuhaf bir balık kokusu var gibi😏