Hanımlar oğlum 10.5 aylık dün gece mamasını değiştirdim normalde sma kullanıyordum ama kabızdı sürekli çok zorlanıyordu.
Smilac aldım geçen hafta içti bi sorun yoktu onunla birlikte evolvia da aldım. Dün gece evolvia ya başladım.
normalde 1 gecede 3 kere beslenen bebeğim 2 kere beslendi. İyi güzel tok tutuyor dememe kalmadan uyandığından beri bu 3. Kakası 🤷🏼♀️ Normalde bir kere tek yapardı. Sabahta kahvaltı yaptı uyudu uyandı 2 de somon ve sebze yedi başka da bişey yememiş anlamadım yani bilgisi olan var mı? Evolvia yiyo kullanıp sık kaka yapan oldu mu yoksa diş mi ama ishal değil 🤷🏼♀️🤷🏼♀️