Mom9 bugün ikinci kere sana vevap veriyorum ama aklıma takıldı dur sorcam , şimdi akşam sizle yiyor ya , yatmadan önce tekrar yemek yedirmediğin için uyanmıyormu , benim oğlum 18 aylık akşam 7 gibi bizle masaya oturur biz ne yiyorsak az birşey yer ama akşam 8 buçukda bi tabak muhallebi yapmadan yatırırsam uyumuyo, bizde de mama meme yok , zararlı yaptığım evet ama çocuk yemek yemeden nasıl sabaha kadar tok duruyorki