Kızlar 3 aylık oğlumun el ve ayak tırnakları sürekli batıyor. Kesmeyim diyorum bu seferde yüzünü gözünü çiziyor. El tınağını yuvarlak ayağı düze kesin yazıyor nette öyle kesiyorum ama yinede kenardan uzayan tırnak batık oluyor ve parmağı kıpkırmızı oluyor. Ayak baş parmağıda batıyor. Tam iyileşiyor diyorum kenarı patlıyor sonra tekrar başa sarıyor. Bu arada ellerini keşfediyor ve eli sürekli ağzında. Elini yumruk yaptığı içinde batıyor olabilir tırnağı. Ne yapabilirm öneri lütfen