19 aylık olmak üzere kızım var. Azaltarak sütten kesmeye karar verdim. 7 gündür yatarken meme vermeyip, yanında yatarak uyutmaya başladım. Sabah, ögle ve aksam 7 civarında 3 kere emziriyorum. şimdi size sorum şu; sizce şimdi hangi ögünü bıraktırmam gerekli?? Acıklayıcı yazmaya calıştım biraz uzun oldu hakkınızı helal edin