Kızlar kızım 1 yaşında. Her istediğini ağlayarak yaptırmaya başladı.Bitap düşene kadar kendini yerlere atıp ağlıyor,hayır denmesini kesinlikle kabul etmiyor. Anlatıyorum neden hayır dediğimi güzel dille ama o an beni görmüyor bile.Onu incitmeden bu durumu nasıl düzeltebilirim?Böyle ağlatmaya da gönlüm elvermiyor. Var mı bir çözümü?