Merhaba kızlar bi arkadaşımın kyk borcu var ve eşinden gizliyor ailesi odeyene kadar bi bi arkadaşıyla konuşmuş ödenmese icra gelse de eşinin malına gelmiycekmiş sadece kendisinin üzerine olan mallara icra gelicek bu dogru mu fırsat bulsa zaten avukatla görüşecek ama merak ediyor bende bilgisi olan vardır diye buraya sormak istedim cevaplarınız icin simdiden teşekkür ederim🌸