İlk ayi atlattiktan sonra geceleri uyandirmayin( kilo alımı iyi ise , sağlığın da her hangi bir sorunu yoksa). Gecen sene oğlumda aman daha küçük aciktigini bilmez ben uyandirayim, icim rahat etmez dedim. 17 aylık hala geceleri saat basi uyanır.
Simdi kizim 26 günlük o kadar relaxim ki 😄 benim yaptığımı şuanda yapmayın ama ben ilk 10 15 gün uyandırdım.