Yar3nomur 3 senelik zemzem suyu bebeğe verilmesi bı zarar verir mi,,,? Buz dolabinda 3 sene plastik sisede durmuş bı problem olur mu.
SeverusSnape Yar3nomur bir bilgim yok, postunuz üstte kalsın. Benim dolabımda da yaklaşık 1,5 yıldır cam şişede duruyor zemzem suyu. Kaynatılıp 1 çay kaşığı verilebilir belki. Yine de konuya daha hakim biri cevap verecektir :)
Kagansmother Beklemiş sularda kolera, sigella, salmonella, aeromonas, lejyonella gibi bakteriler, giardia ve amip gibi parazitler, norwalk, rotavirüs, Hepatit A ve E gibi virüsler bulaşabilir. Kaynak google.
Yar3nomur Kagansmother o zaman ben bu suyu çiçeğe falan mı dokeyim . Kayınvalidem verdi bebeğim huysuz biraz . İçir rahatlar dedi ama o şişenin tarihini ben hatırlıyorum . Söyledim eski diye ama içir içir zemzem suyu o hiç bişey olmaz diye tutturdu
Zalimsin Zemzem de olsa muhtemelen plastik şişeden zararlı maddeler suya geçmiştir cam şişede olsa belki olurdu ama plastik bilmiyorum bı de bayatlamış olabilir zemzemin böyle bı özelliği var mı bilmiyorum yoksa çoktan bayatlamıştir
Kagansmother Yar3nomur şu mantığı anlamiyorum zemzem suyunda fantastik özellikler olduğunu mu sanıyorlar acaba evet zemzem suyu Mukaddes bi sudur maddi manevi bi çok faydasi da vardır ama nihayetinde sudur içine necaset düşse zemzem o bi sey olmaz ona diyip içecekler mi şişede beklerse de çeşitli bakteriler üreyebilir kimyasal bulaşabilir zemzem olmasi bi sey değiştirmez