Egemen26 ben de kakada kanı görür görmez diyete başladım. 21 günde geçti ve yine de devam ettim yani yaklaşık iki ay kadar yaptım diyeti. Yavaş yavaş açtım tavukla etle balıkla. Şükür bir şey olmadı. Ama bir ara fıstıklı bir pişmaniye yemiştim anında kakasında nokta şeklinde kan gördüm. Sanırım kabuklu kuru yemişlere alerjisi çok fazla.ayrıca peynir yoğurt çorbası tarhana vs de tükettim. Çok yoğun bir tepki vermedi eskiden olduğu gibi. Hafif bir yanağı döker gibi oldu hemen geçti. Zamanla alışacak bağırsakları inşallah. Umudum o 🙏🏻 Ama hala yumurtayı tek başına yemekten korkıyorum. Bugün kahvaltıda azıcık yedim bakalım nolacak. 😏