Hanımlar merhaba sizlere bişi danısmak istiyorum 16 aylık bir oğlum vardı hep iştahsızdı ama suanda gercekten artık hiç birşey yemıyor sadece su içiyor en azından az da olsa sabahları bır yumurta yerdı onuda artık yemıyor gercekten cok uzuluyorum yemesı ıcın yapmadıgım corba yemek tatlı bişi kalmadı artık şaşırdım sizlerin bildiği iştah acıcı vitamın surubu yada bi tarıf yada baska bısıler varsa yardımcı olur musun gercekten artık çok üzülüyorum 😔