Doğduğundan beri kızım zaten 500-600 gram arası alıyor ama boyu her ay ⅔ cm uzuyordu o yüzden doktor kilo alımı ile ilgili çok üstünde durmadı. 4.ay da anne sutu de azalınca elma ve armutla destekleyelim dedi başladık yavaştan dün gittik 5. Ay kontrole 270 gr almış 5700 olmus sadece ve 1 cm uzamış. Kilo alması lazım, normalde söylediğin mama miktarı ve yediklerine göre dedi ve idrar kan ultrason tetkikleri istedi. Ve gastroentrolog görsün dedi, tabiki de bi stres üzüntü oldu ama hareketlerinde idrar sayısında ya da kakasında hiç bir problem yok aksine çok hareketli 1 dk durmuyor sürekli yerde döner oyalanmak ister. Bizim acımızdan bir sıkıntı yok, süt alerjisi de yok. Şimdi ise sebze çorbasına başladık. Bizim gibi olan varsa düzeldi mi ek gıdadan sonra destek görmek istiyorum… :(