Kizim 5 aydir kabiz kakasini 3-4 gunde bir yapiyor.Kabizligina henuz bir cozum bulamadim aslinda cok sertte degil ama yaparken korkuyor.Neyse kakasi gelince soyluyor geldigini ve bezini herseyini cikarmak istiyor.Bende oyle yapinca tuvalete goturdum oraya tuvaletini yapti.Ama cisini henuz soylemiyor.Acaba tuvalet egitimine baslamali miyim?Kararsiz kaldim su an yoksa biraz daha gozlemle miyim?Surekli bezini cikarmak istiyor koltuk arkalarina gidip cikariyor bazen de parkeye cisini yapiyor.Tecrubeli anneler nasil bir yol izlemeliyim nerden baslamaliyim bilemedim.