Seherronya Geçen ay ki adetime kadar istedik korunmadık, ama adet oldum kalmadım. Tayin dönemi yaklaşıyor erteleyelim dedik, adet bitimi bir kez daha korunmasız yaşadık iki haftadır kremsi beyaz akıntım halsizlik ve yorgunluk hissim var. Vajinada seyrime, kasıklarda kramp hissediyorum bu yüzden acaba mı dedim 😍 Yani istiyoruz ama tam da ertelemeye karar vermistik, o ilişkiden sonra korunduk hep 🤗 Ama olursa delicesine mutlu oluruz, gerçekten heyecandan kalbim çıkıcak 🥰🥰🥰😂😂