Emelimsi Doktorum 7-8 aydan sonra bebek aç olduğu için uyanmaz alışkanlıktan uyanır eğer gece çok uyanıyorsa gece emzirmeyi kes dedi, 1 hafta sonunda alışır dedi.. gece emzirmeyi nasıl kesebilirim? Uyandığı zaman meme vermez isem bu seferfe çok ağlıyot kendini attırıypr anca memede sakinleyip tekrar uyuyor..artık çok yoruldım 1 ay sonra da işe başlayacağım, bu düzenle sabah 6da kalkıp nasıl gideceğim:(i
Yigitinannesi Emelimsi bizde 7.5 aylığız. Gece uyanıyo mama içmeden de imkanı yok uyumuyo uyutmaya çalıssam iyice uykusu açılıyo bu sefer. Bazen 90 cc bazen 120 yapıyorum aç olmasa bitiremez heralde
GozdeMiray Emelimsi benim ki 13,5 aylık oldu hala geceleri her saat başı memeye kalkar ben uyku eğitimiyle birlikte hem odasını ayırcam hemde gece emmeyi kesicem bakalım nasıl olcak ?