bus Devlet hastanesinde ek gıdaya gecelimmi diyoruz 6.ayda geçin diyor bide bugün ozel e gidelim dedik 4 .ayda geçin kilo kaybı yaşıyor şöyle böyle anlamadım bu doktorlar hep mi böyle ozelde hiç olmazsa duzgunce anlatirlar dedik yok paranla rezil oluyon ya ona şaşıyorum tamam dr ama adam gibi davranmadı hizlica at bebeğim in pantolonunu hizlica çekiyor ne kadar terbiyesiz mis bu be 😔
MinnakAnne bus bebeğiniz anne sütü mü alıyor yoksa sadece mama mı ? Eğer anne sütü alıyorsa sadece 6. Ayda ek gıdaya geçiliyor ancak mama kullanıyorsanız 4. Ayda ek gıda başlatan doktorlar var
cerenduran ek gıdaya ilk başladığınızda bir çay kaşığı ile başlıyorsunuz tam bir öğün yemesi zaten 6. ayı buluyor. kilo kaybı için ek gıdaya başlamak bence biraz mantıksız. ek gıdaya en erken 4 en geç 6. ayda başlanır diyor literatürde ama 4. ayda başlamanın barsak problemleri alerji riski olduğunu belirtiyor. kilo kaybını dert ediyorsanız emmeyi formül süt ile destekleyebilirsiniz bence. ek gıda için erkenden alıştırmak istiyorum derseniz de bunlara ek olarak çok çok ufak ufak tattırabilirsiniz. ben 182. günde başladım. ama 4. ayda tadımlara başlayan arkadaşım da oldu ikimiz de bir sorun yaşamadık benim içim 6. ayın sonunda rahat etti sadece