Kumsal25 Mu-Mi doktor normal diyor zaten aivilxe gibi doğduğundada vardı öle içi dolu . Evet hepsi var ama huzursuzluk sadece emmrken bid euykuya geçişlerde gün içinde dışarda gezelim edelim oyun oynasın öle aşırı ağlamaları yok hep kolik deniliyro
Mu-Mi Kumsal25 istersen başka bi dr a göster canım icin rahat eder eğer varsa alerji diyet yaparsın bebisinde rahatlar
Kumsal25 Mu-Mi yani yaptım 10 gün kdar süt diyeti ama kaçak yapmadm diye düşünüyorum diyet mama da verdm ona mesala ama rahatlayıp uykuya bile geçmedi bu normal mamalardan verinxe daha rahat şuan uykuya geçiypr ama sonra sancı girip uyanıyor 🤷🏼♀️