Mu-Mi canım benim bebeğimde 4 aylıkken anladık alerjisi olduğunu biraz geç anladık tabi biz😔 bende yaklaşık 4.5 ay kadar dediğin gibi süt ve süt ürünleri yumurta,kırmızı et,tavuk eti,domates,soğan,sarımsak alerjisi çıktığı için diyet yaptım 9 aylık gibi Dr umuz test yaptı süt ve süt ürünleri alerjisi orta seviyede çıktı ama yumurta seviyesi çok yüksek çıktı o yüzden ben ve bebeğim.yumurta tavuk eti ve kuruyemiş diyetine devam. süt süt ürünlerinde ilk bana açtırdı diyetini şükürler olsun o aşamada bişey çıkmadı daha sonra bebeğimin kini açtık bişey olmadı 🙏🙏 yani bizim ki 6 ayı kadar buldu diyetimiz 9 aylıkken geçmişti dediğim.gibi yumurta falan devam oda muhtemelen 1 yaşında test ister yine diye düşünüyoruz 😊 yani o kadar kısa sürede gececini ben yaşadıklarından yola çıkarak kısa sürede gececegini düşünmüyorum ama tabi Dr un daha iyi bilir.insalalh en kısa sürede geçer bebeğini ki de🙏🙏