Yigitinannesi Kızlar. Yarın 4 5 saatlik otobüs yolculuğu yapacaz. Bebeğim 7.5 aylık. Arabayı seven bi bebek ama hiç otobüsle gitmedik. Gidip tecrübe edinen var mı. Sizce gidebilir miyiz.
damlahira Yigitinannesi bir sorun olacağını sanmıyorum arabayla gezmeyi seviyorsa sorun olmaz bence ☺️Bakınarak gider uyur belki rabbim yardımcınız olsun
aysetunckilicfirat Arabayı seviyorsa gider bence. Ben kızımı 2 aylıkken 3.5-4 saatlik gezmeye çıkarıyordum arabanın sevdasına uyuyarak gidiyordu.