Merhabalar,Bebeğim anne sütü almayı kesti resmen 17 Aralık’tan yılbası gününe kadar içiyordu 500-600 cc süt. ek gıda da alıyor. (Bu arada sağarak besliyorum. Suan 8 aylık) ama 10 gündür asla sütü ağzına sürmüyor ne yapacağımı şaşırdım. Biberondan mi diye düşündüm su verince içiyor biberondan. Ama ağzına süt gelince kafasını çevirip ağzını kitliyor. Farklı bir şey yiyip içmedim napacağımı şaşırdım artık. Mama da almıyor doğduğundan beri asla kabul etmedi. Bu arada ek gıdayı bayılarak yiyor. Doktorumuz ek gıdayı kes sadece anne sütü ver dedi iki gün aç gezdi huysuzlandı çok. Sonra sütü kes verme ek gıda ver dedi. 3 gün sonra tekrar dene dedi ama sonuç aynı ne yapacağım ben çok kötüyüm sütümde bol gerçekten. Elim kolum bağlandı artık çok üzülüyorum yardım eder misiniz?