6.5 aylik kizim var aslinda cok sakin bir bebek ama geceleri uyanip gozunu actigi zaman asla geri hemen dalamiyor 2-3 saat uyanik kaliyor. ne emerek ne sallayarak asla geri uyutamiyorum. artik taakatim kalmadi uykusuzluktan hergun basim agriyor gozlerime sanki cam batiyor. uyku egitimini cok dusundum ama kiyamiyorum aglatmaya. gunduzleri 3 uyku yapiyor 1er saat. acaba o mu cok geliyor? aksam uykusuna 19.30 gibi yatiyor, uykusunda emzirip devam ettirebilirsem sorun yok ama gozlerini acti mi vay halime :( ne yapacagim sevgili anneler..