Arkadaşlar göğüslerim yara olduğu için dinlendirerek veriyorum . Gün içinde sutumu sagip biberonla veriyorum arada emziriyorum . Sürekli emzirdigim zaman gogyslerim iyce yara oluyor . 3gundur biberon aşk istemiyor gazi da var memeye aliyorum göğsümu hemen emiyor . Niye böyle yapıyor bilmiyorum birden davranışı değişti hep emziririm ama göğsüm yine kötü olacak biberon ile dönüşümlü beskedigimde o dengeyi sağlıyorum . Çaresiz kaldım biberon olarak Philips avent kullanıyorum . Bebeğimin 2 ay 20 günlük tek delikli biberon ucu kullanıyordum iki delikliye geçtim hala tam olarak randıman alamadim