Bebegim 3 aylik olmak uzere dogdugundan beri ben gazini cikartiyorum kendi kivraniyor asla ama asla kendi cikartamiyor bacaklarini bir kez itirmemele karnina dogru catir catir cekiyor ama onun disinda gece gunduz kuvraniyor bekliyorum belki zorlarda cikarir ama yok snunda aglamaya basliyor. Bu durumu yasayan var mi duzelir mi nereye kdr yapicam bunu ben 😬😬