Melikee16 merhaba 11 buçuk aylık oğlum var 1 buçuk aydır sütüm azaldığı için sma mama kullanıyorum ama hiçbir faydası olmadı oğluma bebelac goldü çok öneriyorlar kullananlar var mı basıl kilo alımı doyuruculuğu
FerahKuzum Bebelac kullanıyorm ama doyruclğna değil de kızımn içmesine göre aldm açkcası başka mamaları sevmedi. Kilo alımı normal ilerliyor öyle çok da ekstra bir kilo alması olmadı zaten zayf bir bebekti belli de ondan bilemiyorm ama.