herannekadar Başvurular e-devlet üzerindrn yapılıyor. Basit Usul olmanız gerekiyor.(yazar kasa olmayacak) Ocak 11de son başvuru, sonuçlar ondan sonra aciklanacakmis.
herannekadar Linamommg esnafa 3 ay kira yardımı yapılıyor bunu anlatmak istedim ☺️ Ama sadece basit.usul değil tüm esnafaymis☺️
Seda5959 Bizim dükkanımız basit usul olarak geçtiğinden biz yararlanamıyoruz yani her esnafa değil bence
Seda5959 herannekadar bilmiyorum ama. Biz cafe pub işletmecisiyiz basit usul olarak geçiyormuş. Bizim burda bi seferliğine 2000 tl destek veriyor belediye kepenk kapatan esnafa onda bile aynı şey. Ne alakaysa
MayneymisAltintop Bizde başvurduk. E devlete girip arama kısmına hibe yazınca direkt çıkıyor. Şahıs şirketi olması lazım sanırım. Biz başvurduk bakalım incelemeye alındı