Adakizim250520 Malesef bir çözüm bulamadım.10 gün kadar önce bizimde dişimiz patladı gözüküyor bundan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama kalıcı olmasından korkuyorum.Diş çıkarma sürecinden sonra geçer diye ümit ediyorum ama bu süreç ne kadarlık bir zamanı kapsıyor onu da bilmiyorum.Şöyle söyleyebilirim bizde de herhangi bir iştahsızlık yok benim sütüm az olduğu için ağırlıklı olarak mama alıyor ve mama saati gelince huzursuzlanıyor ağlıyor mamasını içiyor. Ama ek gıdaya gelince çorba gibi sıvı şekilde , blendır yardımıyla püre , parmak gıda hiçbirşey istemiyor.Meyve sebze yada yoğurt farketmiyor başını çeviriyor.Demir damlasını kaşıkla veriyorum onu bile görünce açmıyor ağzını.Hatta mama sandalyesi hep mutfakta duruyordu salona aldım oturma odasına balkona mekan değişirse yer mi diye onda da başarısız olduk.Birkaç gündür Israrcı olmayı bıraktım bu durumun bir travmaya dönüşmesini istemiyorum.Umarım kısa sürede bu durumu atlatırız.Siz bu durumda sütüm yetiyor diye düşünün çünkü anne ne kadar pozitif düşünürse süt durumu o kadar iyi oluyor.