Kızlar günaydın öncelikle bebeğim 8 günlük normal doğum yaptım sütüm 2 gün gelmedi mecburen mama takviyesi yapmak zorunda kaldım çabalıyorum hergün ama üç beş çekip yoruluyor biberon gibi gelmesini istiyor napmam lazım süt sağıyorum sürekli tecrübelerinizden bir demet bekliyorum inşallah emer🙏🏻