Furkansmomy
Kızlar yavastan ek gıda alışverişine başladım buraya da soruyorum her gün 😛 tecrübenizden faydalanmak istiyorum 🤗 bu tabaklar cok hoşuma gitti alsam kullanıslı mı kaliteli mi?
Furkansmomy
Başka beslenme seti kullanan varsa önerisini alabilirim 😇
Yagiz1616
Dökülmeyen tabaklar var onlardan aldım benim oğlan bir patlattı heryer mama 😄😄ikeadan aldım o da olmadı kaşık deseniz hemen hemen her çeşitten aldım olmadı en sonunda büyük oğlumdan kalan nehir Marka Çelik çatal kaşık bıçak takımı vardı bebek için şimdi onu kullanıyorum mükemmel tabak olarak da yine büyük oğluma Paşabahçe’den almıştım mama tabağı onları kullanıyorum