Merhaba,
Bebeğim 1 yaşına girecek ve evin ısısını 23-24 lerde tutuyoruz. İnternette bu derecede sadece uzun kollu zıbın altına da bir pantolon giydirmek yeterli diyor ama ben üşür diye düşünüp iki kat giydiriyorum. Kolsuz zıbın üstüne uzun kollu tişört, alta da bi pantolon. Egzaması var acaba sıcaklıyor mu diye tereddüt ediyorum. Öyle tek kat giydiren var mı aranızda ?