babyinlovee eğer kilosu ve sağlığı iyiyse doktorunuz da onaylıyorsa kesin tabi. Ben 7 aylıkken doktorumuza sordum, kese bilirsin dedi. Gece beslenmesini kesecek yöntemler biliyorum, ama uzmanlar genelde birden bire kesme taraftarı. Çünki daha kolay alışıyorlar. Hiç zorlanmadım ben. Zaten rüya öğünü yapıyorfum, birden bire kestim. Aramadı bile. Nacizane tavsiyem bir hafta sabredin ve vermeyin. Zaten sürekli uyanan bir bebek, sizi zorlamaz bu durum. Zamanla alışıp uyucak o da