Kızlar işe başlicam ve emziriyorum süt sağıyorum ben işteyken normal biberon verirsek meme reddi olur diye kaşık biberon aldım dün deneme yaptım gün içinde farklı zamanlarda ve bebeğim çok ağladı kaşık biberonla beslenirken yıktı ortalığı ve sütün yarısını dışarı attı kaşık biberon kullanan var mı yada işe başlayıpta kaşık biberon kullanmayıp normal biberon kullanıp meme reddi yaşamayan var mı? Ayrıca meme emmesine yakın biberom biliyor musunuz. Biraz araştırdım medela calma biberony buldum yinede çok güvenemiyorum meme reddi olur diye korkuyorum var mı fikriniz