busrasilra14 Hanımlar gunaydin 🙋🏻♀️ Bebegim 19 gunluk burnu tıkalı diye fizyolojik su kullandim fakt genizleri doldu bence cunku kesinlikle uyuyamiyor tıkanıyor uyaniyor. Emerken kendini cok geri atiyor. Yani nr yapcagimi bilemedim yasiyan varmi
tosbikannesiii busrasilra14 bildiğim bi yöntem var ama bebeğiniz bunun için küçük öü bilemedim ben hep öyle temizledim Osman gönülal var YouTube de doktor onun burun tıkanıklığı videosunu izleyin söyler ne zamandan itibaren uygulandığını ben hep bunu uyguladım çok da rahat ederdik
Durukusunannesii tosbikannesiii Benimde kızım 50 günlük bu güne kdar hep serum fizyolojik kullanıyodum 2 gün önce bu yönteme basladım resmen dedmki cocuk bu pislikle nasıl nefes almıs burnunda bişey görünmüyor ama malesef içinde var her gün 1 kere yaparım pwteklerden dolayı tıkanıyor hep
busrasilra14 Durukusunannesii ben de izledim ama yaomasi korkuttu beni. Bide bebegim icin erkenmi bilemedim 🤷🏻♀️
Durukusunannesii busrasilra14 erken olabılır cnm evet en azından 1 1 buçuk aylık olsun suanlık fizyolojik serum kullan en azndan hırıltısı gider