Tubaaeylul Bebeğim 3ay 3 günlük rüzgarda panik oluyor nefes almıyor cok korkuyorum öyle yapımca ben ağlıyorum bıldığınız Korkudan ne yapacağım bilemıyorum aşıları için doktora gittik dün burnumuzdan geldi araya zor attık kendımızı sizdede böyle bebiş var mı ya
hulyadurmus Tubaaeylul Canım benim bebeğim de öyle 3 ay 15 günlük normal onlar için daha var bizim gibi olmalarına 😍
Mirayimran Tubaaeylul normal burunlarından nefes alıyorlar ya hatta yüzüne üflediğimizde salıncakta hızlı salladığında da farkedersiniz bunu nefesi bizler gibi daha kontrol edemiyorlar
Sumeyyebaglan Çok normal canım kontrol edemiyolar nefeslerini. Evdeyken hafif bi üfleyin yüzüne o zamanda aynısı olacak çünkü daha çook küçükler
Nuray1 Tek rüzgarda olsa gün içinde nefesini tutuyorum kaç tane doktora götürdüm olur dediler gönderdiler Allah’tan sımdı eskisi gıbı değil azaldı