Çok zor bir tercih bakıcı desek güvenilir bulnak çok zor birde ne kadar merhametli sevgi dolu olabilir çocuğumuza kreş desek ilk gittiğinde bu bir kesin hasta olacak bağışıklık kazanacak isterseniz en iyi en hijyen anaokulu yollayın bu olacak kimi çocuk ağır atlatıyo kimi kolay okıla alışma derken hastalıkla boğuşmaya dönüyor bizzat kendim anaokuku öğretmeniyim şahit olduğum için yazıyorum bende kızımla 24 aylık olduğumuzda başlayacağım biraz daha bağışıklık kazanması açısından Rabbim yardımcınız olsun