nsln Bebeğim ishal oldu. İshal dışında başka rahatsızlığı yok şu an. Ne yapsam bilemedim geçerim yoksa hemen doktora getirsem mi acaba? Çok dikkat de ediyorum bir anda nasıl oldu anlamadım.
benbirbebekfilim nsln benim bebeğimde olmuştu şu an 2 aylık çoğunlukla ishal şeklinde yapıyor kakasını doktorum normal olduğunu söylemişti.
nsln benbirbebekfilim önceden de hafif sulu gibiydi kakası ama bu kez biraz daha fazla sulu kaka yapıyor yaparken çıkardığı sesde ishal sesi gibi. İnşAllah geçer. Sizin ne kadar sürede geçmişti?
benbirbebekfilim Bizde devam ediyo hala gürültülü şekilde yapıyo kakasını. Dün sordum daha doktora normal olduğunu söyledi bana.