Merhaba kızlar. Oğlum 7 aylık ve sütüm çok azaldı doymuyor bunu yaşayan var mı aranızda 2 gündür süt yapan ne varsa yiyorum. Bulgur pilavi tahin helvası pekmezli şerbet bol su kayısı hoşafı bestlak dereotu soğan humana hurma incir ne bulduysam yiyorum biraz fayda etti gibi. Ama sizin önerebileceğiniz bişey var mı. 7 aylık normal mi süt azalması 🙏