Mom263 bizimdr7 aylıkken kabuk bağladı haftada bir kabuk düşüp yeşil irin gibi aktı tekrar bağladı arka arkaya. Sorduk normal ellemeyin müdahale etmeyin. Ceviz büyüklüğünde şişerse gösterin dediler. Doktorumuzda sağlık ocağındaki aşıyu yapan hemşire de. Ama kanaması durumunu bilmiyorum