Aysel0609 Capaklanma yok, bi suredir yaklasik 1.5 aydir ara ara sadece sulaniyor gozu akiyor da, iltihap yada capaklanma olmuyor, goz doktoru olabilecegini soyledi damla falan vermedi. Bi bilgisi olan varmi bu durumla karsilasan ?