Aynur27 Alerjik bebek annesiyim bebeğime destek olarak mama vermem gerek ama biberonla istemiyor siz ne gibi öneride bulunursunuz?
Hohomoromu Aynur27 enjektör le verebilirsn iğne kısmını takmadan yenidoğan ünitesinde öyle yapıyorlar
Sumeyyebaglan Eds,kaşık biberon yada çay kaşığı. Ben mama+meme gidiyorum ilk günden beridir biberon kullanmadım meme reddi olur diye ceserat edemedim açıkcası. Çay kaşığı kullanıyorum. Ama yakında eds ye başlıycam